Re: OT Pece o zrak Re: vybírám notebook

Středa Prosinec 1 09:22:16 CET 2021

st 1. 12. 2021 v 1:21 odesílatel Miroslav Šinko <sinkomiro na gmail.com>
napsal:

> Vzdy na monitoroch pouzivam nativne zobrazenie, a kde to potrebujem,
> zvacsim si skalovanie, pripadne velkost pisma. Takto ostane pismo ostre,
> nie ako pri nastaveni nenativneho rozlisenia displeja.

Jsem si nedávno přenastavil notebook ze 125% na 100%, hned vám řeknu,
proč... ono mě totiž strašně štvalo, jak se to při přetahování oken seká.
Notebook měl 125%, monitor 100% a jak jsem mezi nima přetahoval okna, to
byl děs. Rozlišení má ntb fullhd, písmenka jsou teď menší, ale nakonec ho
moc nepoužívám, mám vedle dva 24" monitory...

Na blízko teda vidím pořád dobře, ale na dálku nosím brejle snad od 7.
třídy základní školy. Ne moc silné, teda, dneska jsem asi na 1,5.

P.K.