RE: vybírám notebook

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Prosinec 1 09:46:57 CET 2021

Ono bohužel Lenovo ještě pořád těží z toho, že to kdysi bylo IBM a byly to velmi kvalitní notebooky. Ale bohužel to už pěkných pár let neplatí. Byť i HP a Dell mají nepovedený modely nebo řady, tak jsou v business class mnohem lepší než Lenovo. O domácích plastových hračkách se nemá smysl vůbec bavit u žádné značky, když to přežije dva roky, tak je to zázrak, to už je lepší koupit nějaký zánovní repas.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kadečka
Sent: Wednesday, December 1, 2021 9:15 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: vybírám notebook

Ta vaše USB-C docking je taky od Lenova?

Mám asi 3 roky starý HP probook 650 G5 (firemní) a nemůžu si stěžovat. Dokonce má i RJ45 a RS232. V práci k tomu mám klasický docking.

USB-C má a funguje jak má - mám doma nějakou levnou univerzální docking a jedou přes to dva monitory na HDMI. Jediný problém je, když vytáhnu HDMI kabel za chodu a připojím zpátky, pak to zlobí a windows nemůžou najít monitor. Pokud na to nesahám, není problém, jen připojím USB-C kabel a mám oba monitory i věci USB (klávesnice, myš, tiskárna). Jestli na tom funguje nebíjení, to jsem nezkoušel, nabíječku používám tu klasickou s kulatým konektorem, jinou nemám.

Vlastně je s tou levnou USB-C docking ještě jeden problém, má to i RJ45 = ethernet a ten někdy vypadne. Neřeším, kabel přepojím přímo do notebooku. Prostě levná docking za pár korun, výrobce je snad VAKO (typ je UCN3270), tzn. nějaký noname.

Co vím, tak v současné době firma bere nové notebooky s docking přes USB-C, opět HP. Samozřejmě se přes to i nabíjí.

P.K.