Re: vybírám notebook

Středa Prosinec 1 09:14:57 CET 2021

Ta vaše USB-C docking je taky od Lenova?

Mám asi 3 roky starý HP probook 650 G5 (firemní) a nemůžu si stěžovat.
Dokonce má i RJ45 a RS232. V práci k tomu mám klasický docking.

USB-C má a funguje jak má - mám doma nějakou levnou univerzální docking a
jedou přes to dva monitory na HDMI. Jediný problém je, když vytáhnu HDMI
kabel za chodu a připojím zpátky, pak to zlobí a windows nemůžou najít
monitor. Pokud na to nesahám, není problém, jen připojím USB-C kabel a mám
oba monitory i věci USB (klávesnice, myš, tiskárna). Jestli na tom funguje
nebíjení, to jsem nezkoušel, nabíječku používám tu klasickou s kulatým
konektorem, jinou nemám.

Vlastně je s tou levnou USB-C docking ještě jeden problém, má to i RJ45 =
ethernet a ten někdy vypadne. Neřeším, kabel přepojím přímo do notebooku.
Prostě levná docking za pár korun, výrobce je snad VAKO (typ je UCN3270),
tzn. nějaký noname.

Co vím, tak v současné době firma bere nové notebooky s docking přes USB-C,
opět HP. Samozřejmě se přes to i nabíjí.

P.K.