OT: asi poškozený zavaděč systému.

Martin Záruba swz na volny.cz
Pondělí Srpen 30 11:05:25 CEST 2021

Na disku mám instalaci W10 a cca před dvěma lety jsem udělal, ale už
nevím čím, klon disku na SSD a pak disky vyměnil. Vše fungovalo OK.
Včera se něco stalo na SSD a nelze zavést systém. Když jsem ale
nastavil, aby se zavedl systém ze starého disku systém naběhl a
pochopitelně se prohodilo označení jednotek. Na ssd disk se jde normálně
dostat a data tam jsou. Jen z něj nejde spustit systém. Čím lze ten
zavaděč obnovit? Disk jsem i zarchivoval, ale nechce se mi dělat novou
instalaci, když je to možná jen prkotina.

--

Martin Záruba