Magnetický spínač

Peter Berec p.berec na bonum.sk
Pondělí Srpen 30 10:59:12 CEST 2021

Dobrý deň,

pre model plachetnice RG65 (dĺžka trupu 65cm) by som si rád vyrobil
magnetický spínač.
Po priložení magnetu k jazýčkovému relé sa má vypnúť elektronika lode
(1xmikroservo, 1xminiservo a prijímač).
Jedná sa o vypnutie elektroniky medzi jednotlivými jazdami, trvalé
vypnutie (transport, skladovanie ...) je riešené odpojením batérie.

Na modelárskom diskusnom fóre som našiel schému, ktorá bola v rámci
diskusie zmenená do podoby v prílohe. Napájanie je LiPo dvojčlánkom (cca
7,2 - 8.4V)

Našiel som ešte fotku lepidlom zaliateho spoja, kde bol vidieť
kondenzátor, ale priznám sa, neviem kde a kvôli čomu by ho bolo potrebné
doplniť.

Poprosil by som o pripomienky.

Ďakujem

Peter