Re: OT: nový thunderbird

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Pondělí Srpen 30 10:53:03 CEST 2021

Nevím, jestli to je nějakým historickým nastavením, ale Kromě toho, že
trochu bobtnají všechny nadpisy a ikony, stále pracuji snad ve stejném
prostředí (teď ve verzi 91.0.2). Trochu mě štve to, že se skryla políčka
Cc: a Bcc: a ani jedno z těch tří není postaru textové, ale jinak si
nestěžuju.

Na udržení si historických vzhledů aplikací jsem rezignovat někdy po
XPčkách, tam byla ta kulatá okna k zešílení.

Thunderbird používám někdy od verze 0.něco (rok 2004), mám pocit, že
navazoval na něco, co se jmenovalo jinak, ale mělo to stejný nebo
podobný formát souborů. Můj mail archiv, který mám po letech uložený a
zazipovaný, byl uspořádán prvně v lednu 2006, ale jsou v něm maily od
října 1998.

Ještě nikdy se nestalo, že bych o maily přišel nebo se něco zásadního
pokazilo. Občas stačí smazat index a jede se dál. Jenom s těma věčnými
aktualizacemi (administrátor + většinou restart) by si autoři měli
trochu pohrát.

Ale když se pracovně dostanu k něčemu jinému (třeba posledně Windows
Live mail), trpím jak zvíře.

Standa