OT: nový thunderbird

Pondělí Srpen 30 10:00:13 CEST 2021

Stalo se mi něco s thunderbirdem, nešel spustit. V seznamu spuštěných
úloh byl, ale na obrazovce se neobjevil. Tak jsem ztáhnul poslední verzi
:-( Na liště v ikonce má v červeném kolečku číslo 99 - co to znamená?
Výročí to asi nebude... Když jsem dával k mailu přílohu, přetáh jsem jí
na ten nápis Připojit a objevilo se okýnko pro přílohy. Teď se objeví
okno přes půl obrazovky (přes text, který píšu) a přílohu vidím v koutě
dole. No hnus... Zase inovátoři inovovali? Dá se nějak přepnout na starý
vzhled, nebo musím hledat starou verzi? Nebo si na ty novoty musím holt
zvyknout?

Anděl