Re: třífázový frekvenční měnič

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Srpen 29 17:34:01 CEST 2021

Pokud mi Alois ještě všechno nesebral, tak reluktanční motor je v
principu synchronní motor.
Takže jeho charakteristika bude asi dost vzdálená od běžného
asynchronního motoru s kotvou nakrátko, pro který budou asi nachystané
modely ve firmware měniče, které se používají pro modelaci magnetického
pole u "lepších" režimů (vektorový bez zpětné vazby).

Pokus napoví. Ale moc bych si od toho nesliboval.
Rád si pak přečtu o výsledcích Vašeho případného pokusu.

PL