Re: Datová linka po vedení do cca 5km

debebe na email.cz debebe na email.cz
Pátek Srpen 27 21:41:59 CEST 2021

Mohu potvrdit funkčnost. Taky jsem se kolem toho "motal".
Dělali jsme pro ně nějaký soft právě pro ovládání zařízení na tomhle typu linky.
Řídili tím tenkrát (cca 25-30 let zpátky) osvětlení letištních drah.
Ale mám pocit, že tenkrát muvili o nějaké snaze si to nechat patentovat, a nevím, jak to dopadlo,
tak netuším, jestli by nebyly nějaké potíže při komerčním nasazení.
Jestli si dobře vzpomínám, tak ten výkonový sinus generovali NF zesilovačem TDA 2030 (frekvenci si nepamatuju).

(
mám to pořád někde uloženo v synapsích, že to "někdy" použiju na takové to domácí žvýkání
a hned mi to naskočilo, když jsem četl ten první e-mail od Vás - p. Buchta mě předběhl :-)
)

DeBeBe