Re: Datová linka po vedení do cca 5km

ok2mtm ok2mtm na seznam.cz
Pátek Srpen 27 15:11:40 CEST 2021

Na dráze používáme DSL modemy (často od Pattonu) 5 km není nepřekonatelné. Samozřejmě s přepěťovými ochranami a oddělivacími trafy (translátory). Okolo kolejí s elektrickou trakcí se dějí celkem divy.Tomáš OK2MTM
-------- Původní zpráva --------Od: Jaroslav Buchta <jaroslav.buchta na hascomp.cz> Datum: 27.08.21  14:49  (GMT+01:00) Komu: hw-list na list.hw.cz Předmět: Re: Datová linka po vedení do cca 5km
    Motal jsem se kdysi kolem tohoto, spis
      asi pro inspiraci 02_04_04_dap128.cdr
        (transcon.cz)
    Princip je modulace sinus s
      vynechavanim pulperiod, je to pry velmi odolne.

    Dne 27.08.2021 v 14:31 Pavel Kutina