Re: Jak správně rozdělit C++ projekt

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Srpen 23 22:17:14 CEST 2021

Jen nepatrná a nepodstatná poznámka.
Pravděpodobně se jedná o nějaké Arduino. Viz. setup(), loop().
A při programování něčeho, co má 2 kB RAM a několik MHz se většinou píše
trochu jinak, než když to má 8 GB RAM a několik GHz.

Já jsem tedy tu nenávist ke globálkám moc nepochopil ani u velkých
strojů, ale u těch velmi malých už vůbec ne.

Ale třeba je to jenom moje úchylka.

PL