Power Quality Analyzer

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pondělí Srpen 23 15:29:19 CEST 2021

Dodavatelia energie meraky maju, ale pre nich to konci elektromerom.

Ked ma zakaznik za eletromerom svoje UPS-ky, motor-generatory, rozdielne
privody, .. atd,
a rozne to medzi tym prepina, tak je to mimo distribucnej siete a
dodavatela energie sa to uz "netyka".

Dodo

po 23. 8. 2021 o 15:16 Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>
napísal(a):