RE: OT: Čerpadlo pro rybičky

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Neděle Srpen 22 13:36:00 CEST 2021

Ten průtok bude fakticky mnohem nižší, výrobci ty filtry měří zcela prázdné a za ideálních podmínek. Naplněný filtr částečně ucpaný bordelem z akvária má maximálně poloviční nebo spíš třetinový průtok. Pro představu filtry s průtokem cca 1200l/h jsou pro akvária o objemu 200-300 litrů. Při použití rozstřikovací rampy je síla proudu velice slabá a prakticky jenom čeří hladinu.