Re: OT: Čerpadlo pro rybičky

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Srpen 21 17:28:32 CEST 2021

Pardon, já jsem to asi celé blbě pochopil.
Když jste psal o filtru s průtokem 1200l/hod, tak jsem si nemyslel, že
tolik tím opravdu chcete tahat. Měl jsem představu o požadovaném průtoku
tak desetinovém nebo menším. Nenapadlo mě, že je to (asi) do akvária pro
vorvaně.

Tak takový průtok, to už je skoro na bazénovou filtraci. Mám bazénový
pískový filtr s reálným průtokem cca 2.2m3/hod, ale tam už jsou na místě
hadice se světlostí 32mm.
Mimochodem - nevyšla by pro toho vorvaně jako filtr s čerpadlem
nejlevněji opravdu třeba ta bazénová filtrace? Při tom průtoku 2.2m3/hod
to bere cca 78W, je to určeno pro trvalý provoz a stojí to v posezonní
akci nějaké 2000 Kč.
Ale pak už na experimenty nejde používat 2 kýble, ale 2 pořádné barely.

PL