Polarita u JST konektoru

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Čtvrtek Srpen 19 09:39:38 CEST 2021

Mě šlo i o to, aby to uvnitř zařízení mělo nějaký řád. Neni moc dobre
otevřít něco kde vedle sebe vede černý a červený drát a na černém je
plus... Navíc ty konektory s draty se musí zapájet na ucvaknuty drát z
druhé strany (třeba z napájecího USB konektoru nebo baterie...) a pokud by
to někdo pajel jenom podle barev a nekoukal jak je to zapojené v konektoru
tak to pak taky může to celé zničit. Takže na pořadí barev v tomto případě
záleží hodně. Proto jsem se ptal jaké pořadí se používá nejčastěji, protože
je větší pravděpodobnost, že koupi to správně pořadí. Zkontrolovat to pak
musí v každém případě, ale prehazovat pak ty draty v konektoru je opruz.