Polarita u JST konektoru

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Srpen 18 23:40:05 CEST 2021

Jak to vidím já:
Buď mi na pořadí barev na konektoru záleží a má to nějaký zásadní
význam. Pak si konektory cvakám sám nebo nechám nacvakat na míru (když
je jich opravdu hodně).
Nebo na tom nezáleží, protože konektory stejně mají zámek. A pak tam
klidně použiju jakýkoli přednacvaknutý kabel. Ono to kladné napájení
proleze stejně dobře i černým drátem. ;-)

PL