Re: opět akumulátory co svět neviděl?

Středa Srpen 18 12:25:46 CEST 2021

Byli jsme u nich ve firmě už v době, kdy začínali. Přečet jsem si tehdy
o jejich revolučních baterkách a protože jsme dělali zkušebnu baterek
pro Ferak, myslel jsem že se i u nich chytíme. Nakonec to nějak vyšumělo
do ztracena. Když jsem tehdy v té jejich laboratoři viděl solární panel
a vedle něj reflektory s halogenkama, přišlo mi to že co jako s tímhle
chtějí zkoušet? Že je to nejspíš jen divadýlko pro novináře.
Takže nejspíš v podobném stylu jedou dodnes...

Anděl