Re: opět akumulátory co svět neviděl?

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Středa Srpen 18 11:03:05 CEST 2021

Mně to připadalo, že je tam ta hrubka úmyslně, k tomu člověku na obrázku
by to docela sedělo.
Ale k věci. Takovéto "pracovní nabídky" jsou dnes na webu celkem běžné.
Člověk, který to zadává o podstatě problému zřejmě nic neví a jde mu
především o to oslovit co nejvíce zájemců. Je to patrně spíš takový
průzkum trhu než seriózní poptávka.
Jediné co by mi vadilo je, že je to podáno přes prostředníka (který
vůbec nebudí důvěru) a neuvádí pro koho budete vlastně pracovat. Takže
normální člověk na to nebude nijak reagovat, může tak získat leda nějaké
nezkušené ucho. Ale možná právě o to jde.

Mrazík