Re: Odemčení zamčeného HDD

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Srpen 14 02:46:23 CEST 2021

Děkuji velice za nabídku.
Až budu ve velkém městě, tak pokud by Vás to neobtěžovalo, tak by se moc
rád stavil.

Ještě jednou díky.

***************

A teď ještě novinky z bojiště.
První disk už je odemčený, na druhém už také probíhá formátování!
Dostal jsem tip od jednoho člověka mimo konferenci. A ten zafungoval!

Protože mi to posílal neveřejně, tak to sem zatím nepíšu.
Napsal jsem mu dotaz, jestli to můžu zveřejnit.
Pokud dostanu svolení, tak to sem samozřejmě rád pověsím.

I pátek třináctého může být někdy šťastný.
V tomto případě hned ze dvou důvodů - nabídka pana Polívky a odemčené disky.

Takže díky.

Petr Labaj