Re: Odemčení zamčeného HDD

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pátek Srpen 13 11:36:45 CEST 2021

Zamčené... mám tu cartridge DELL RD1000 kde je uvnitr 2.5 HDD asi Seagate a
ten v počítači také vidět není. Ale pokud je v cartridge a ta je v
mechanice tak ano. Ta cartridge stojí X násobek ceny toho disku uvnitř...
Takže možná je to zamčené od výrobce, aby to fungovalo jenom někde kde on
chce a je otázka zda se to dá jednoduše zrušit a není to primo věc firmware
v disku.