Solary na zahrade free?

Pátek Srpen 13 10:39:38 CEST 2021

No tak ono to teprve zacina, az odstavi uhelne elektrarny, mozna uz
nebude stat otazka elektrina za kolik ale kdy a jestli vubec...
To ale solary asi taky neresi, kdyz bude slunicko, elektrina asi bude...
Jinak jsem koukal na panely treba sem Kvalitní fotovoltaické panely /
Solar-eshop.cz | Solar-Eshop
<https://www.solar-eshop.cz/c/fotovoltaika-1/fotovoltaicke-moduly/>
tech 300 W je takova rozumna velikost? Je tam spousta typu, cim se to
lisi? Kdyz je zatazeno, treba, ze i prsi, kolik takovy 300Wp panel dava?
A kolik v takovem prumernem dni v zime (zatazeno, slunce nizko)