RE: RE: OT: Trvanlivá identifikace trakčních baterií

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Středa Srpen 11 08:25:43 CEST 2021

DD,

Dat v allpcb alebo inde vyleptat plosnaky so seriovymi cislami
a nalepit na baterie. Co ine sa da tu v konfere poradit :)

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of sam.hw
Sent: Tuesday, August 10, 2021 5:44 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: RE: OT: Trvanlivá identifikace trakčních baterií

Zdravim,

ja to s tim falsovanim prave tak myslel, pokud je to nejaka obyc samolepka, ktera v danem prostredi degraduje (rozleptava, oxiduje, zezloutne, ...), tak se da lehce napodobnit.
pokud by to byla ta linkovana QR vypalovecka, tak to uz neni tak jednoduche napodobnit/zfalsovat.
na druhou stranu ta cena a prakticnost cyklu vypalovani/snimani.

proto mne napadlo nakup levnych nepreprogramovatelnych RFID chipu, snimatelnych obyc mobilem (za predpokladu, ze je vybaven RFID snimacem)

akorat ta moznost nenapadneho zataveni uz musite posoudit sam, jestli to jde, nebo nejde.
aby se nedal lehce vydolovat a predelat na druhou baterii (nejakou tamper pojistku to bohuzel asi ten chip mit nebude)

PS: za to 'falsovani' se omlouvam. je to profesionalni deformace: jsem tester pre 20 let.
krome beznych overovani resim i snahy o 'utoky' (falsovani a podvrhy)

:)

  Sam