Re: OT: Trvanlivá identifikace trakčních baterií

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Úterý Srpen 10 18:30:31 CEST 2021

V textu

Dne 10. 08. 21 v 16:37 Krucinsky, Ladislav napsal(a):
> Zdravíčko kolezi.
> Leč stává se a to nikoliv zřídka
Co to znamená ? Kdysi jsem na podobný problém narazil, ukázalo se však,
že z hlediska ekonomie provozu je levnější nechat to být, protože
provozní náklady na zabezpečovací systém (nehledě na pořizovací náklady)
by několika násobně převýšily způsobenou škodu.
> Rádi bychom opatřili baterie v pronájemní flotile (téměř 1000 ks)
> identifikací u které na základě dosavadních experimentů potřebujeme aby:
> Existuje za rozumný peníz nějaká přenosná laserová vypalovačka QR nebo
> čarového kódu, která by nám ten kód spolu s logem firmy vypálila do
> plastu z něhož jsou články vyrobeny?
Co vlastně chcete sledovat ? Celé baterie nebo jednotlivé články ? Co
může zákazník s baterií legálně provádět ? Může sám měnit vadné články,
provádět na nich potřebnou údržbu ... ?

Mrazík