[OT] Bojler s TC

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Čtvrtek Srpen 5 16:48:04 CEST 2021

Toto nevyzera na eroziu. Je to prilis pravidelne a jednofarebne.
Erozia je nepravidelna a so sfarbeniami do medena.

Skor to vyzera ako "odborne vylepsenie" pilnikom niekoho, kto mal ten
spatny ventil pred montazou v rukach.
( isli tu take vlakna... )

Dodo

Dňa št 5. 8. 2021, 16:01 Jaroslav Buchta <jaroslav.buchta na hascomp.cz>
napísal(a):