[OT] Bojler s TC

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Srpen 5 16:28:46 CEST 2021

Odbočka bokem.
Opět a znovu se ukazuje platnost staré zásady: nikdy nepouštět výstup
nějakého přetlakového nebo jiného automatického ventilu bez kontrolu
přímo do odpadu.
Buď to nechat téct přes nějakou kontrolovatelnou nádobku (průhlednou
nebo otevřenou), nebo aspoň to táhnout průhlednou hadičkou.
Případně ideálně s nějakou automatickou kontrolou - buď na tom odpadu,
nebo případně měřit dlouhodobé úniky na vstupu.

PL