[OT] levny vodomer s impulsnim vystupem

Martin Záruba swz na volny.cz
Čtvrtek Srpen 5 14:38:11 CEST 2021

Třeba
https://www.zbozi.cz/vyrobek/regulus-ventil-dvoucestny-zonovy-kulovy-1-s-pohonem-11289/#utm_source=search.seznam.cz&utm_medium=hint&utm_content=products-opesBB&utm_ab=739%2F1426&utm_term=regulus-ventil-dvoucestn%C3%BD-z%C3%B3nov%C3%BD-kulov%C3%BD-1%E2%80%9C-s-pohonem-11289&utm_query=VZK

Martin Záruba