[OT] levny vodomer s impulsnim vystupem

Milan.Gerat milger na pobox.sk
Středa Srpen 4 09:49:14 CEST 2021

Zdravim,

koli mojej fobii, ze praskne hadicka a voda tecie niekolko hodin, som to
riesil pred par rokmi.  Podotykam, ze uz ma to realne zachranilo.

Riesenie bolo impulzny vodomer + zonovy ventil + nejaky HW (povodne
vyrobeny na iny ucel ale dal sa pouzit) + SW (s dvoma roznymi
algoritmami). O algoritmoch ako detekovat unik by som vedel napisat par
slov, ale nateraz iba upozornim, ze sa tomu venuju aj komercne firmy.
Treba hladat pod nazvom Vodostop.

Milan