PCB 2in1

Neděle Srpen 1 20:55:11 CEST 2021

Maji asi nejaky minimalni prumer aspon u JLC. musel bych to hledat ale
myslim, ze jsem designoval drazku 1.8mm a ve vysledku byla 2mm...
Nekolidovalo to se spojema tak se zrejme ani neptali. Mozna to bylo i o
neco vic, zitra v praci muzu zmerit, kazdopadne to bylo sirsi  nez bylo
v datech a spoj to skoro lizlo.