PCB 2in1

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Srpen 1 20:23:10 CEST 2021

Možná jsem příliš nepochopil otázku.
Ale běžně je průměr frézy daný šířkou čáry, kterou v daném Gerberu je
ten řez namalovaný.
Laserem to (podle mě) nedělají. Laser a cuprextit se zas tak moc rády
vzájemně nemají. Na rozdíl od karbidové frézy.
Navíc by to na řezu bylo proklatě znát.

Ze své vlastní praxe bych řekl, že průměr kolem 2mm je tak skoro akorát.
Větším průměrem by to šlo dělat potenciálně rychleji, ale za cenu
většího prořezu.

PL