[OT] Dukovany

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pátek Duben 30 08:41:07 CEST 2021

Jen takova perlicka k tomu skladovani snehu: kdysi bylo zcela bezne si v
zime delat zasoby ledu na leto. Doconce so importoval treba do Hong Kongu a
dalsich oblasti (https://en.wikipedia.org/wiki/Frederic_Tudor)
@Petr Brandejs: Ne, slana voda se pouziva proto, ze to tak proste je
zvykove zarizeno. On kolega Labaj zarizeni zvane 'more' :)
BR,
Marek