[OT] Dukovany

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Duben 30 08:22:58 CEST 2021

tech projektu s mega bazenem pod barakem je u nas vice. na tzb-info si
pamatuju neco jako valec prumer 5m hloubka 10m a nad tim bydleni.
jenze pri porizovaci cene a dobre zateplene stavbe, dnes treba i s
levnym TC vzduch/vzduch(jaro/podzim) je to investice uplne mimo realitu
navratnosti.
a kolik takovych projektu pro kolik lidi muzeme u nas postavit ?
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín