OT Turris Omnia

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pátek Duben 30 06:45:21 CEST 2021

Jasne, ze su firmy, kde "vlak nepreide".
Aj ja viem o takych.
Namatkovo - jednu som nazval jednodokumentova. Mali jeden excel "faktura",
jeden dokument "objednavka", jeden dokument "pracovna zmluva"... atd.
Otvorili, prepisali, ulozili, vytlacili. Vzdy ten isty druh dokumentu s tym
istym menom.
Ked sa potrebovali vratit k dokumentu z minulosti - smola. Uz tam boli ine
data (vzdy tie najnovsie).
Ale usetrili na diskovom priestore. Malo suborov, malo dat, malo problemov,
ziadne hladanie v suboroch.
Teda nie ze by cele ich IT nevoslo na jedenu USB klucenku s kapacitou par
stovak MB.

Dalsim prikladom bola  jedna velka slovenska nemocnica. Laboratorne aj
nemocnicny informacny system, kde bez pristupu ani sestricky nevedeli
nachystat lieky pacientom, vysledky z labakov sa automaticky prenasali do
kariet pacientov, notifikacie lekarov o vysledkoch, automaticke pridavanie
poloziek na faktury pre poistovne pri vykonoch...
Sefka IT sa pri poziadavke svojich ITckarov aj nasho odporucania na nakup
10 ks novych pasok (denne, 2xtyzdenna, mesacna ) na zalohy, lebo
zalohovanie uz padalo na chyby medii, sa nas spytala, citujem: "Naco uz 5
rokov denne zalohujeme data, ked sme zalohy este nepouzili ?" Dost mi to
vyrazilo dych. Od lekara by som to cakal, ale sefka IT ?

Spravny clovek na spravnom mieste je skratka dolezity.

Dodo

Dňa pi 30. 4. 2021, 1:11 Miroslav Šinko <sinkomiro na gmail.com> napísal(a):