OT Turris Omnia

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Duben 30 01:11:14 CEST 2021

Ahoj Dodo,

majitelia niektorych firiem su v tejto oblasti uplne mimo. Pred casom
som dostal BSOD vo firme, ktora vyraba a montuje okna/dvere. Bol som tam
so susedom z garazi ako cisty klient so zaujmom o nove vrata. Pan
majitel, ze jasne, ukazem vam podobne brany, ktore sme robili, mame
dokumentaciu. A pred nami v browseri otvoril google disk! Videl som
nazvy suborov "faktura-xxx", ktorych tam bolo.. no, asi vsetky. S takymi
majitelmi sa zrejme tazko vedie rozhovor o infrastrukture. Ani tie vrata
sme od nich nevzali. Nakoniec nam ich na mieru pozvaral brat toho suseda :)

miro