OT Turris Omnia

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Duben 29 14:33:57 CEST 2021

Na HO robim vyse roka a som pripojeny kablom kvoli spolahlivosti.
Nemam ziadne HiFi, ale obycajny WiFi modem/router od providera v
miestnosti cez 2 steny. Vykon na 50%. 100% nechcem pustat. Poznam min.
5 kolegov, co doma zacalo robit cez WiFi a postupne kvoli
spolahlivosti ponatahovali kable. V bytovkach, kde je X susedov na HO,
pridadne deti na distancnej vyuke, sla spolahlivost WiFi rapidne dole.
Vramci moznosti je jednoduchie a lacnejsie si ten kabel natiahnut a
neriesit ziadne "lepsie" WiFi zo stadiona..
Samozrejme vecer si na zachode posurfujem na tablete cez WiFi, tam
kabel tahat nebudem :)

miro

št 29. 4. 2021 o 14:18 Jaroslav Meduna <meduna na mikroklima.cz> napísal(a):