paralelne spojene solarni panely a idealni dioda

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Duben 29 12:16:02 CEST 2021

Hmmm tech 110V je blbeeee...do 75V existuje naprosto skvely svab LM5050,
ktery pouzivam v tom mem MPPT reglu...kouknete zda nedelaji neco na
vetsi napeti.

https://www.ti.com/lit/ds/symlink/lm5050-1-q1.pdf?ts=1619624428409&ref_url=https%253A%252F%252Fwww.ti.com%252Fproduct%252FLM5050-1-Q1

RV