[OT] Dukovany

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Čtvrtek Duben 29 10:40:57 CEST 2021

Ono není takový problém vyrobit, ale spotřebovat/uložit, těch 10kWp co
tam má je kvůli blbému počasí,
aby i při zamračené obloze měl alespoň jednu kW. Jasně je schopen
vyrobit i 40 kWh denne, ale
nema to kam dat, baterky plne a do site nedodava...... To je cely
problem, umet tu energii ulozit....

Navíc od má panely na SV, JV, JZ aby mel dost elektriny po cely den. Je
zajimave ze kdyz sviti slunce
tak je ta orientace dost znat na vykonu. Pokud je pod mrakem tak je to
skoro uplne jedno...

Zdenek Aster