OT Turris Omnia

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Čtvrtek Duben 29 09:53:34 CEST 2021

No tak to asi zijeme kazdy v trochu jine realite. Vysoke stovky Mbps, neni
vyjimkou i vice nez Gbps..... Myslel jsem, ze je to naopak, ale zjevne
zaostavam (a to hodne) za beznou domacnosti...
Ale mam zkusenost s takovymi, co si koupi krabicku s vice antenama nez ma
jezek bodlin, nahodi 160MHz siroky prenosovy kanal aby zasr* cele pasmo a
pak se divi, ze to nejede ani jemu, ani sousedum :) Jeste lepsi je kdyz se
navzajem zacnou pretlacovat vykonem (cimz to cele jeste zhorsi)
A ano - pripojeni televize pres WiFi tomu rozhodne taky pomuze :)
Takze za mne - jednoznacne - kde jde mit drat, tam vede drat. Pro to co
nejde (pohodlne) pokryt dratem (telefon, NB v posteli/na terase, smart
zasuvky/vypinace) mam 3 AP po dome (na ruznych kanalech a s 20MHz sirkou
samo), ktere maji vykon stazeny na minimum (vyzkouseno - u souseda uz
nejsem videt)
Ale kazdy sveho stesti strujcem :)
BR,
Marek