Cidlo namrazy - zasnezeni

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Čtvrtek Duben 29 08:21:15 CEST 2021

No, auta snad dnes mají čidla na teplotu a pokud né tak se dají teloměry
za pár kaček koupit.
Interní teplota a externí sice přes kabel ale za tu cenu...
Však jsem se jich od Conráda navozil dost.
A že sněží, tak to snad řidič vidí.
Najezdil jsem se do Němec fakt za ty roky dost a nejhnusnější to bývalo
kolem Plzně.
To jsem v mlze jezdil s hlavou vystavenou z okénka a jel podle bílé čáry.
Zastavit nebylo možné bo by do vás hned někdo bouchnul.
K čemu to vyvíjíš ? Pro samořiditelná ;-)
J. Polívka