Vypinanie 3G sieti

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Středa Duben 28 23:35:30 CEST 2021

Přesně, neznám zařízení co by pokud umí 3G neumělo 2G, na platební terminál
pokud někdo není prase a platba nezabere 100MB dat :-) by to mělo bohatě
stačit....

Mám jablotron a taky už jedu jen na 2G a i ta fotka z fotočidla se
stahuje celkem
obstojně.....

Já se hrozím až vypnout 2G, to popadá věcí, sledovaných aut a tak
podobně.....

Zdeněk Aster