[OT] Dukovany

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Středa Duben 28 21:57:29 CEST 2021

Zdravím,

300W panel cca 300kW/h/rok https://www.i4wifi.cz/cs/faq/1741

320W panel 3490,- https://www.i4wifi.cz/cs/255078-gwl-power-esm-320

Kolik zaplatim u standardniho dodavatel za rok při 300 kW/h ...
300kW*4.5=1350,- Kč za rok

Za jak dlouho se mi vrátí panel: 3490/1350= 2.58 roku

Pozor!! Pokud potřebuji aku,..., tak jsem na návratnosti třeba 5-10 let
a to třeba aku nevydrží.

Možná někdo udělá lepší kalkulaci, ale asi takto hrubě.

Jirka