[OT] Dukovany

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Středa Duben 28 21:29:30 CEST 2021

Jo jo, jeden můj kamarád Honza si ode mne koupil vrtuli a nějakej blb mu
ji sestřelil brokovnicí, v Praze.
Koupil si u mne i kamerku a někdo kdo byl u něho, jinak by na to
nepřišel, tak mu vyříznul pěkný čtverec
ve dveřích jen aby tu kamerku ukradnul.
Já vím, mimo mísu ale nedalo mi to...
Jinak abych nebyl úplně mimo mísu tak kamarád OK1DPJ provozuje docela
pěkné panely a "elektrárnu"
na střeše svého domu v Černošicích.
Jindra