Re: Měnič 12V/230V s TL494.

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Duben 28 16:42:25 CEST 2021

Este mi napadlo, ze ked su su vyuzite oba OZ TL494 a mate tam aj
LM324, riadene bude nielen vystupne napatie, ale aj prud (minimalne
bude obmedzovany).
Prave na konverziu (rozdiel / zosilnenie) napatia na snimacom odpore
prudu mozu mozu byt pouzite OZ z LM324. Je ten odpor pritomny a je ok?

miro

st 28. 4. 2021 o 16:29 Miroslav Šinko <sinkomiro na gmail.com> napísal(a):