Re: Měnič 12V/230V s TL494.

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Duben 28 16:29:13 CEST 2021

OK.. pricinu by som hladal v splneni podmienok na vstupoch OZ preto,
aby zdroj bezal.
Dufam, ze nenapisem analyzu opacne :)
napatie: pin 16 (+) < pin15 (-), tu je podmienka splnena
pin 1(+) > pin 2 (-), tu je pricina toho, preco je zdroj blokovany.
Kedze schema nezodpoveda vasmu zdroju, skuste zistit, odkial sa beru
oba tieto napatia. Jedno (predpokladam pin 2) bude nejako odvodene z
Uref. Druhe (predpokladam pin 1) bude nejako brane z vystupu zdroja,
ako spatna vazba. Treba zistit, preco je vyssie, ako referencne, ked
zdroj nebezi..

miro

st 28. 4. 2021 o 16:15 Martin Hanek <martin na hanek.net> napísal(a):