Re: Česká pošta API

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Středa Duben 28 15:32:02 CEST 2021

No ja nevim s tou korelaci...dnes treba ve 14:15 to jelo normalne a vy
hlasite problem. V priloze jsou grafy za dnesek z obou provoznich domen.

Nicmene tohle je malo na to, abych s tim na nekoho sel. Zkousel jste v
dobe kdy to nejde pustit ten tcping? Presmrujte ho do souboru a idealne
zapnout casove znacky a uvidime jak to chodi ci nechodi. Ja si to tu
zitra take pustim.

RV