Re: Česká pošta API

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Středa Duben 28 14:20:50 CEST 2021

Díky za ten Váš graf. Podle kolegy to cca odpovídá.

Teď se toho moc netisklo, respektive to docela fungovalo, ale například teď
aktuálně to nejede.

Vlezl jsem do podání online, kde je vidět ten log importů přes API a co se
zkoušelo posílat cca 14:15 tak to visí. Jeden doběhl cca 14:18, další jsem
stornoval. V tomto případě se to sice jakoby nakonec po pár minutách
naimportuje, ale štítek už to nevrátí (respektive timeout toho mého skriptu
je nastaven nějak rozumně a ne na několik minut).

[image: image.png]

JP