[OT] Dukovany

Pavel Brychta pavel.brychta na duhasys.eu
Středa Duben 28 14:25:06 CEST 2021

Tak co využít byste si měl prozkoumat předtím, než to navrhnete. Pokud
zůstaneme u těch větrníků, tak doporučuju se podívat třeba zde
https://www.csve.cz/cz/aktualni-instalace - to jsou aktuální instalace.
Mapa větrných podmínek je zase zde http://vitr.ufa.cas.cz/male-vte/ ,
takže si můžete udělat představu. Osobní zkušenost mám jen s jedním
větrníkem, který byl postavený v naprosto nesmyslných podmínkách
https://calla.ecn.cz/atlas/detail.php?id=884 - jezdím okolo minimálně 2x
denně už 13 let a za tu dobu se ta vrtule točila snad 5x .

P.B.