[OT] Dukovany

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Středa Duben 28 14:18:10 CEST 2021

Já pouze nevidím jako jediné řešení dostavět Temelín. Zatím se k tomu
tak všichni staví. Dávají jednoduché, pohodlné řešení bez dalšího
zkoumání. Přitom když by mělo padnou rozhnodnutí, že pošlu k likvidaci
jen špatně uloženého jaderného odpadu 10 hasičů, tak se názor úplně
otočí. Asi na to budeme muset chvilku počkat a začít se dívat kde
ušetřit, čeho využít, snažit se s tím něco dělat.

Jirka