OT: Arduino ATMEGA s USB - programovani

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Středa Duben 28 13:50:47 CEST 2021

Tak jsem se zase dostal na chvilku k tomu USB Arduinu a podle tohoto návodu
: https://learn.sparkfun.com/tutorials/pro-micro--fio-v3-hookup-guide
 jsem mačkáním tlačítka na Resetu dosáhl stavu,že jsem naprogramoval
testovací program, který bliká diodami a píše na sériový port.   Během těch
pokusů se mi Arduino chaoticky připojovalo na COM porty 5,11,16 a 19.
Všechny COM porty , které se mi v předchozích pokusech nastavily, jsem
odinstaloval tímto SW : http://www.nirsoft.net/utils/usb_devices_view.html
To chování naprosto nechápu, nevím, proč se mi objevuje tolik nových COM
portů ( normálně by měly být jen dva ).
Je to blázinec. Normální práce s tím Arduino IDE  jak jsem zvyklý ( t.j.
zápis programu, překlad, upload, provoz) asi nebude vůbec možná.
Nainstaloval jsem to PlatformIO , ale vůbec nevím, jak s Arduinem začít,
nikde jsem tam nenašel, kde bych měl nastavit typ desky, COM port,
programátor...
Pokud to někdo víte z hlavy, prosím o pomoc.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW