OT: Arduino ATMEGA s USB - programovani

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pátek Duben 23 14:02:58 CEST 2021

Díky,

zatím jsem se k pokračování nedostal, my důchodci máme strašně málo času.
Přes víkend všechny rady vyzkouším a děkuji za ně.
Netušil jsem, že mě Arduino může takhle dostat. Používám to už léta, i
destičky, na kterých je USB převodník externě, tohhle integrované řešení se
mi zdálo geniální .Jevilo se to jako chytrá součástka, což obvykle
potřebuju.  No a bác, nerozchodil jsem to ani po několika večerech.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Bez
virů. www.avast.com