[OT] Dukovany

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Středa Duben 28 13:43:36 CEST 2021

Signalizace neznamená vypnutí.

Když jsou schopná na základě výkyvu rozjet přečerpávací elektrárna, tak
proč by se nemohl rozjet nabíjení mobilu, auta, ... .

Pokud navšítívíte přečerpávací elektrárnu (nebo i jinou) tak se dozvíte
o pravidlených výkyvech např. když se lidi vrací domů a nepravidlencýh.
I za jak dlouho zareaguje jaderka a za jak dloho oni. Možná Vám řeknou i
neskutečné ceny energii v těch výkyvech.

Navíc ta přečerpávačka funguje jako výkyvna pro dost velkou oblast.

Nevím, proč bychom si měli stavět jaderky a dělat si tady bordel a
Německo na to kašlat a nechat si nás jako sluhu.

Stejně tak nevím, proč by u nás nemohlo být víc větrníku a slunečníků
než jinde a nevyužít to.

Ono je hrozně jednoduché až populistické vidět, že NE.

Jirka